Dąbrowska Katarzyna

Dąbrowska Katarzyna

W lipcu 2011 roku ukończyłam studia na kierunku Fizjoterapia w Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej. Wspomnieniu Uczelni zawsze towarzyszą wspaniałe, ciepłe emocje – niezapomniana atmosfera, klimat życia studenckiego, który naprawdę ciężko powtórzyć.

Pomimo upływu ponad 5 lat, zawarte podczas studiów przyjaźnie trwają do dziś. Moi drodzy przyjaciele podzielają moją opinię o tej wspaniałej Uczelni. Wzorowa kadra fachowców, która wprowadziła nas w zagadnienia fizjoterapii, również na zawsze pozostanie głęboko w pamięci. Był to doskonały początek drogi zawodowej.

Obecnie pracuję w Klinice Terapii Manualnej i Treningu w Oslo. W klinice zajmujemy się terapią różnego typu schorzeń. Najczęściej jednak są to pacjenci z bólami mięśniowo- szkieletowymi, pacjenci pooperacyjni oraz neurologiczni. Klinika cieszy się bardzo dobrą opinią ze względu na połączenie indywidualnej terapii z terapią grupową w formie ćwiczeń leczniczych. Pacjenci są kwalifikowani do odpowiedniej grupy treningowej prowadzonej zawsze przez terapeutę manualnego lub fizjoterapeutę, oraz w zależności od potrzeby, kontynuują terapię jeden na jeden, stosując najczęściej techniki terapii manualnej Kaltenborna, stretchingu i terapii tkanek głębokich. Zawsze możemy liczyć na pomoc bardziej doświadczonego terapeuty. Co tydzień spotykamy się by przedyskutować jak najlepiej pomagać naszym pacjentom, ucząc się nowych technik i zagadnień od siebie nawzajem.

Podczas trwania studiów licencjackich, ukończyłam również dodatkowe kursy organizowane przez Uczelnię, które okazały się doskonałym sposobem na postawienie tzw 'pierwszych kroków’ poza granicami kraju. Studia to wyjątkowy czas, zarówno na naukę jak i zabawę. Wykorzystajcie go jak najlepiej 🙂

Wszystkim osobom zainteresowanym studiami na kierunku fizjoterapia z pełną odpowiedzialnością mogę polecić AWF w Białej Podlaskiej. Trzy litery jedno serce AWF! 🙂

 

Z gorącymi pozdrowieniami z Oslo
Katarzyna Dąbrowska – absolwentka kierunku fizjoterapia

Ułatwienia dostępu