poniedziałek, 18 wrzesień 2017 07:19

Olimpic Wightlifting

Napisała
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Słyszałeś o Olimpic Wightlifting? Próbowałeś swoich sił w rwaniu i podrzucie sztangi. Na pewno się ze mną zgodzisz, że obok techniki niezbędne jest wypracowanie odpowiedniego poziomu siły w poszczególnych zespołach mięśniowych. Z grupą zawodników wyczynowo uprawiających podnoszenie ciężarów prowadzimy od dwóch lat badania zmian możliwości siłowych poszczególnych zespołów mięśniowych. Możemy wskazać istotne zależności między zmianami maksymalnych momentów sił mięśniowych w statyce a rezultatami osiąganymi w ćwiczeniach stosowanych w Olimpic Weightlifting.

Jeżeli chcesz podnosić większe ciężary w rwaniu (SNATCH) pamiętaj o zespołach zginaczy i prostowników stawu biodrowego, nie zapomnij również o prostownikach tułowia. Praca nad tymi zespołami mięśniowymi pozwoli Ci poprawić także swoje rekordy w podrzucie sztangi (CLEAN and JERK).

Jeśli interesuje Cię jakie jeszcze znaleźliśmy inne zależności zapraszam do lektury - zobacz

Czytany 64 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 18 wrzesień 2017 07:26

Skomentuj

Upewnij się, że zostały wprowadzone wszystkie wymagane informacje oznaczone gwiazdką (*). Kod HTML jest niedozwolony.