Możliwość studiowania na AWF-ie w Białej Podlaskiej była dla mnie nie tylko ogromną przygodą, ale także masą zdobytego doświadczenia. Studia na dwóch kierunkach: Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne nauczyły mnie, jak łączyć pracę z przyjemnością.

Nie zawsze było lekko, ale jedno jest pewne było warto. Ciekawość dotycząca różnorakich form aktywności fizycznej oraz chęć jej promowania pozwoliła mi na prowadzenie w trakcie studiów zajęć z dziećmi, osobami starszymi oraz młodymi mamami.

Udział w Letnich Szkołach, studenckich konferencjach naukowych i konferencjach naukowo-dydaktycznych, członkostwo w Studenckich Kołach Naukowych to wszystko otwierało przede mną nowe horyzonty i uzupełniało dotychczasowy stan wiedzy. Zdobyte umiejętności i doświadczenie, a także chęć pracy w zawodzie pozwoliły mi na pewnego rodzaju wręcz ,,przebieranie” w ofertach pracy, które pojawiły się po ukończeniu studiów.

Studia na AWF-ie dały mi możliwość pracy w jedynych w Polsce Basenach Mineralnych w Busku Zdroju, zawierających wodę siarczkową.

Praca jako animator sportu, do którego zadań należy prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych, zarówno w wodzie, jak i na sali fitness pociągnęła za sobą kolejne korzyści. Piosenkarze, aktorzy, politycy, a także zwykli ludzie, których udało mi się poznać, jeszcze bardziej utwierdzili mnie w przekonaniu, że robię coś co lubię i co daje mi poczucie samorealizacji oraz zawodowego spełnienia. Inwestycja w dalszy rozwój stała się priorytetem nie tylko dla mnie, ale także dla moich przełożonych, którzy bez przeszkód finansują mi kolejne kursy i szkolenia, wiedząc, że jest to obopólna korzyść.

Uczelnia w Białej Podlaskiej otwiera przed studentami możliwości, które są na wyciągnięcie ręki, trzeba tylko chcieć z nich skorzystać. Dlatego polecam wszystkim udział w różnego rodzaju przedsięwzięciach i imprezach organizowanych za pośrednictwem AWF-u. Już w trakcie trwania studiów budujecie swoją przyszłość dlatego wykorzystajcie ten czas jak najlepiej :) Z pozdrowieniami Magdalena Sznura

3
2
4
5
6
7
Previous Next Play Pause
3 2 4 5 6 7